»Nesprejemljivo je, da so zaradi pravil EU o državni pomoči in različnih carinah evropski proizvajalci avtomobilov v primerjavi s kitajskimi podjetji v slabšem položaju.«
»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»S trdim delom v naslednjih 15 oziroma 20 letih postali eden izmed pet najboljših proizvajalcev avtomobilov na svetu in si prizadevali dvigniti celotno kitajsko avtomobilsko industrijo.«
»Če pogledamo, koliko kitajskih proizvajalcev prihaja v Evropsko unijo, se sprašujem, kdo bo vse to kupil in kako bodo podelili subvencije, za kateri avtomobil da in za katerega ne, če sploh bodo kakšne subvencije. Ta hip kaže, da bi lahko najbolj trpeli prav mi, Evropejci.«
»Vseh pet največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov pridobiva usnje od strank brazilskih podjetij, povezanih z obsežnim krčenjem gozdov.«
»Namerava največji evropski proizvajalec avtomobilov zapreti vsaj tri tovarne v Nemčiji, odpustiti na desettisoče zaposlenih in optimizirati delovanje preostalih tovarn.«
»Proizvajalci avtomobilov zelo spremljajo zaloge komponent zunaj Kitajske.«
»Želimo postati eden izmed največjih petih proizvajalcev avtomobilov na svetu.«
»Skoraj vsi proizvajalci vozil v svoje modele vgrajujejo izdelke iz Kitajske.«
»Posledično evropski potrošniki morda niso imeli možnosti kupiti avtomobil z najboljšo razpoložljivo tehnologijo. Proizvajalci imajo zdaj priložnost, da se odzovejo na naše ugotovitve.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju